Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Wielkanoc

Kochani, przyjmijcie serdeczne życzenia z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych.


Niech te Święta będą radosne, zdrowe, niech Jezus Zmartwychwstały błogosławi i napełnia serca wiarą, nadzieją.


Wszystkim życzę - Wesołych Świąt!!!


 


wielkanocne życzenia


Usiłowałam dodać komentarze na blogu Violi i Bean, niby się pojawiły, po odświeżeniu już ich nie widzę, może znowu wyparowały. Coś blogspot mnie nie trawi.


Tutaj więc podziękuję obu koleżankom za prześliczne karteczki i za życzenia. 


Bardzo mnie ucieszyła i wzruszyła Wasza pamięć, dziękuję :)


Robótkowo - tylko kolejne dwa komplety komunijne i stroik do świecy na chrzest.
Nie będę już pokazywać, bo co za dużo, to niezdrowo :)))


Teraz robię śmiesznego zamotka szyjnego szydełkiem.
Pomysł nie jest mój, zerżnięty w 100% na czyjąś prośbę. Jednak tak dawno nie miałam szydełka w łapie, że rzuciłam się na tę robótkę jak wygłodniały Azor.


Oczywiście jak skończę, to pokażę i moją wersję i oryginalną.


Zawroty nadal siedzą w mej głowie, raz silniejsze, raz troszkę słabsze, ale cały czas jest mi obco i mało przyjemnie.


Nie są takie do zemdlenia aż, jak nieraz bywały, ale są wkurzające.


Do tego coś wysiadło na dobre - wątroba albo trzustka. Jeść nie mogę, boli dookoła mej osoby. Po świętach czekają mnie badania.


Przez święta chyba będę zmuszona pościć o ile dolegliwości nie przejdą.


Wiosno? Gdzie jesteś??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz