Obserwatorzy

sobota, 2 maja 2015

Ze starego nowe czyli przeróbka sukienki

Dzieńdoberek wszystkim :)


Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta szydełkową kieckę, którą zrobiłam 5 lat temu. 


Znudziła mi się. W każdym razie znudziła mi się w takiej wersji w jakiej trwała uparcie przez te pięć lat.


Postanowiłam coś w niej zmienić.


Jednak najpierw pokażę jak wyglądała przed przeróbką -




Przede wszystkim postanowiłam ją skrócić usuwając w dolnej części wszystkie te pasy robione gęściejszym ściegiem.


Jednocześnie musiałam dorobić jeden pas złożony z 10 elementów, bo inaczej sukienka byłaby za krótka.


Teraz pokażę jak wygląda obecnie po przeróbce. Zdjęcia są kiepskie, bo tak szczerze to nie są to zdjęcia a jedynie kilka klatek wybranych z filmu, który na własny użytek nakręciłam kamerką internetową, ot tak żeby mieć ogląd i wyrobić sobie pogląd :D


Z pojedynczych klatek wymazałam tło.


Ażurowe sukienki mają tę zaletę, że można pod nie zakładać halki w różnychh kolorach i w ten sposób uzyskuje się za każdym razem jakby nowy ciuszek.


Na obrazku mam halkę żółtą, beżową, srebrną i czarną.


Która Waszym zdaniem najlepiej pasuje do tej sukienki?



I jak?


Teraz lepiej czy wcześniej było lepiej?


Mnie się bardziej podoba nowa wersja, ale może dlatego, że stara mi się znudziła.


Co robicie z ciuszkami, których macie już dosyć? Oddajecie, prujecie czy modyfikujecie?


Dzisiaj tylko tak króciutko.


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz