Obserwatorzy

środa, 15 lipca 2009

Na bis- sukienka dla Mamy ;)

Dzisiaj wpis króciutki.


Zrobiłam dla Mamy sukieneczkę. Mama broniła się przed sesją zdjęciową, ponieważ nie ma halki w odpowiednim kolorze- ma same jasne a do tej sukni chce ciemną.


Haleczkę już zamówiłam w jakimś sklepie Internetowym a póki co takie robocze fotki, żeby tylko pokazać jak mi kieculka wyszła ;)


Włóczka- znowu muszę napisać- nie wiem jaka. Dostałam ją w prezencie, wydała mi się ciekawa i przerobiłam na sukienkę ;)


Szydełko 3mm, w porywach do 4mm (od pasa w dół).


Włóczka z daleka wygląda jak błyszczący brąz w rzeczywistości jest skręcona z trzech nici- czarnej, czerwonej i hmm... żółtej/seledynowej.


Mama ma trochę więcej ciałka niż ja, przede wszystkim ma czym oddychać, za to jest niższa.


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz