Obserwatorzy

piątek, 2 października 2009

Wyróżnienia i drobiazgi plus coś do przygarnięcia :)

Bardzo dziękuję za przyznane mi ostatnio wyróżnienia- jest mi niezwykle miło 


Wyróżnienie w zasadzie jedno, otrzymałam od trzech osób- od Anusiaczka od Desika oraz od Violi


wyróżnienie

Przekazuję to wyróżnienie kolejnym trzem osobom, które również mają szczerozłote łapki :)


Ania- Koroneczka- wyróżnień otrzymała masę, więc może i to kolejne przygarnie, bo na nie zasługuje- czego się tknie, to przerobi na cudo ;)


Kamilcia oraz Ewa obie zdolne i pomysłowe :)


____________________


 


Nadal się obijam, nadal się smucę, więc prac do pokazania własciwie nie mam.


Mały krzyżyk- zakładka-


Frywolitkowa zakładka


Bransoletka i kolczyki frywolitkowe-


frywolitkowa bransoletka


kolczyki frywolitkowe



 


i jeszcze jeden komplecik frywolitkowy-


 


frywolitkowy medalion


frywolitkowy medalion


medalion


medalion frywolitkowy



 


A teraz UWAGA UWAGA!!!


Osoba, która w komentarzu pod tym wpisem, przekona mnie w sposób najzabawniejszy, że ten powyższy komplet jest jej do życia niezbędny... otrzyma go w prezencie :)


Argumenty mają być przekonywujące i mają mnie rozbawić do łez- wreszcie chcę się popłakać ze śmiechu a nie ze zmartwień :)))


Niedawno mojemu blogaskowi stuknął roczek- dziękuję za wierne towarzyszenie moim wpisom i wszelakim zmaganiom robótkowym, dziękuję za wspieranie dobrym słowem.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i... ZAPRASZAM DO ZABAWY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz