Obserwatorzy

czwartek, 1 kwietnia 2010

Troszkę nici, troszkę papieru...

Dziękuję za wszystkie komentarze, za te wszystkie ciepłe słowa, to takie miłe :)


Zbliżają się Święta, życzę wszystkim, którzy tutaj zajrzą spokojnych, ciepłych, zdrowych, radosnych, kolorowych Świąt Wielkanocnych.


Niech Zmartwychwstały Pan błogosławi Wam i Waszym rodzinom!


wielkanoc


Zobaczcie jak się grzecznie bawiłam :)
Zatęskniłam za papierem i stworzyłam dwie kusudamy. Kręciołkowa bardzo nieudana, ale wiadomo- pierwsze śliwki robaczywki ;)


kusudama


kusudama


kusudama


kusudama


kusudama


Bawiłam się też oczywiście na frywolną nutę :)


frywolitki


frywolitki


frywolitki


Jestem niereformowalna- lubię robić zdjęcia bieli na bieli, wiem, że to błąd w sztuce, ale lubię białe na białym :)))


frywolitki


frywolitki


frywolitki


frywolitki


frywolitki


frywolitki


Jeszcze cieplutkie złotości, którym nie potrafię zrobić fotek. Zdjęcia nie oddają poprawnych odcieni złota :(


frywolitki


frywolitki


frywolitki


frywolitki


frywolitki


Na koniec pokażę poduszkę, którą uszyła i wyhaftowała moja mama. Do haftu wróciła po ponad 20 latach.


Teraz już haftuje kolejną rzecz :)


haft


Na koniec wypadł taki wiosenny akcencik :)


Jeszcze raz- zdrowych, pogodnych, niosących nadzieję Świąt Wielkiej Nocy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz