Obserwatorzy

wtorek, 18 stycznia 2011

Frywolnie ;)

A jednak uzupełnię też od razu ostatnio powstałymi frywolitkami mojego blogaska.


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


frywolitkowe kolczyki ślubne


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


frywolitka


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


gwiazdka frywolitkowa


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


gwiazdka frywolitkowa


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


frywolitka


kolczyki frywolitkowe


kolczyki


kolczyki


kolczyki


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


naszyjnik frywolitkowy


Ale bałagan tutaj zrobiłam :S


 


Dla tych, którzy mają dosyć mam filmik.


Opis wklejam taki, jaki dałam na forum-


Miejsce akcji- moje łóżko.
Bohaterowie- mój Dyzio i jego ogon oraz... efekt chwilowo otwartych drzwi na podwórko w postaci tego czegoś co wpadło i wskoczyło mi do wyra. To coś to bezpański kociak.
Wołam na niego Tymi - Tymianek albo Tymon - Ancymon. W każdym razie niezłe ziółko.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz