Obserwatorzy

środa, 26 stycznia 2011

Forum Maranciaki - odpoczywa

Króciutko napiszę.


Ostatnio na naszym Forum był sądny dzień, nalot botów próbujących wedrzeć się na konta użytkowników. Mnóstwo zablokowanych kont itd.


Kto był na forum ostatnio, ten wie.


Nie tylko Maranciaki zalała fala ataków, cierpią również inne fora.


Postanowiłam tymczasowo forum "schować", nie zamknąć, ale zwyczajnie - ukryć.


Meldunek z placu boju- aktualnie zalogowana 1 osoba- ja i zero gości!!!


Ciekawe ile czasu im zajmie wyszperanie forum...


Jakim cudem ci goście- boty mogły buszować po tematach forum i po profilach użytkowników przy zamkniętym forum dla niezalogowanych, ot zagadka.


Przed chwilą serwer ledwie dyszał, tak był strasznie przeciążony, teraz śmiga i merda ogonem.


Troszkę odpocznie serwer, forum i ja też. Jutro postanowię co dalej robić.


Wybaczcie mi tę decyzję, ale dla dobra forum, dla dobra serwera i dla mojego własnego zdrowia, bo już ostatkiem sił goniłam :(


Pozdrawiam wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz