Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Znowu sukienka :)

Czas pędzi jak szalony. Prawie dwa miesiące minęły od ostatniego wpisu.


Przez cały ten czas prawie nic nie robiłam. Dopiero wczoraj skończyłam szybką sukienkę, któą zaczęłam robić... przedwczoraj :)


Ekspresowa kiecka powstała z włóczki Rainbow Alize. Ciągle usiłuję ten wielki kłębek wykończyć i ciągle jak wielki był tak i jest. Teraz się wzięłam za torebkę. Torby przybywa- włóczki, nie widzę, żeby ubywało :))) 


Dlaczego przez dwa miesiące się obijałam na polu robótkowym? Wiadomo... tym razem dopadły mnie zawroty głowy. Obudziły w nocy i trzymały.


Teraz ciut lepiej się ruszam, ale nadal mam ogromny problem np. przy myciu głowy- pochylić się do przodu... masakra.


Na szczęście z włosami lepiej. Mniej lecą, sporo nowych wyrasta.


Przepraszam wszystkich, którzy czekają na odpowiedź na maile- mam ogromne zaległości.


Od komputera też więcej odpoczywam. Jedynie to co konieczne plus... troszkę rozrywki na Pazylu, ot tak, zeby mózg przegimnastykować.


Wracając do sukienki-


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


sukienka


Sandałki, które widzicie wyżej, ujrzałam na Allegro i się zakochałam i najzwyczajniej w świecie musiałam je kupić :) 


Za to biżuterii na Allegro nie udało się sprzedać (najlepiej sprzedawało mi się różnisty sprzęt techniczny, często uszkodzony, inne rzeczy - trudno).


Mam więc na zbyciu trochę 3D i nie tylko, gdyby ktoś był chętny, to zapraszam...


 


Zrobiłam teścik- wgrałam na serwer i zainstalowałam WorldPressa i spróbowałam czy uda mi się wyeksportować całego mojego bloga z bloxa (wraz z komentarzami!!!) i zaimportować w WordPressie.


Odniosłam sukces całkowity.


Teraz gdybym chciała, to już bez większych problemów mogłabym zaimportować tego samego bloga wraz z komentarzami na bloggera. To znaczy problemy by były, jeśli wyeksportowany plik miałby większą objętość niż 1 MB, w takim wypadku trzeba by się posłużyć narzędziem do szatkowania wyeksportowanego pliku :)


Oto dowód mojego sukcesu- są wpisy i są komentarze (szata graficzna nie ma znaczenia, bo to tylko moje testy, zabawa itd. Prawdopodobnie usunę tego wordPressa, lub wykorzystam inaczej jakoś). DOWÓD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz