Obserwatorzy

środa, 16 października 2013

Dziś tylko dwa zdania :)

Dzisiejszy wpis króciutki. 

Informacja dla tych, którzy chcieliby skorzystać z kursu podstaw szydełka. 
Moja szydełkowa szkółka w nowej odsłonie, pojawiły się filmiki wideo - KLIK


Jeszcze trochę rzeczy tam dojdzie, ale większość zrobiona :)

Tak samo będzie wyglądała szkółka w dziale drutów, bo tam nawet obrazkowego kursu nie ukończyłam, od lat wielu tak wisi nieskończony :(

Tak, ta moja stronka ma już dużo latek i od długiego czasu, poza wrzucaniem fotek do robótkowej galerii, nic tam nie robiłam...

Niedawno dodałam dział frywolitkowy, który będzie się rozrastał.
Filmiki frywolne będę zamieszczała TUTAJ


Dziękuję za miłe komentarze. Rękawa trochę, nawet sporo przybyło :P
Skończyłabym już, ale wskoczył mi zamotek i dzisiaj nim się bawiłam, no i ta szkółka video sporo czasu zajmuje, bo przesłanie filmów na YT przy moim łączu - masakra... No, a potem dopieszczanie strony własnej, bo tam niestety wszystko robię na piechotę.
Wszystko od początku robiłam ręcznie i niestety nie jest oparta na stylach, gdy ją tworzyłam nie znałam się na tym. Nie korzystałam z żadnych szablonów.

Dopiero później nastała epoka blogów itp. gotowców.

Jednak mam sentyment do tej stronki, bo kiedyś z wielkim zapałem ją robiłam i dlatego postanowiłam ją reaktywować :D

Teraz jest YouTube, to z filmami nie ma problemów, gdy strona powstawała, to serwis YT jeszcze nie istniał :D Gdy cciałam zamieścić jakiś film np. z kociszonami, to musiałam wrzucać film na własny serwer i kto chciał mógł go pobrać na własny dysk. 
Metoda kiepska a i filmy tamte bardzo kiepskie były. 

No nic, miało być krótko, zmykam więc, pa pa :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz