Obserwatorzy

sobota, 19 października 2013

Jest!

Co jest?


Rękaw a co za tym idzie i cały sweterek :) Dawno się z żadnym swetrem tak długo nie bawiłam, pięć rzędów i ze dwa dni przerwy :/


Włóczka - Peonia, druty - 2,5mm.

Ja jestem zadowolona. Teraz czekam na Wasze opinie.


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 asymetryczny sweter na drutach


 


Zamotek też już jest -


zamotek na szydełku


zamotek


Jeszcze powstała jakiś czas temu zawieszka z koralików. Dodatek do bransoletki i kolczyków, które już dość dawno temu robiłam.
Chyba jej nie pokazywałam -


zawieszka z koralików


Miłego dzionka życzę i zmykam :) 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz