Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

Serwetka frywolna, ględzenie na YT i takie tam...

Dzieńdoberek :)


Sukienka z poprzedniego wpisu zostałą grzecznie przedłużona. Sądząc z opinii wyrażanych na facebooku to trudno powiedzieć, która wersja jest lepsza. 
Mniej więcej tyle samo osób wypowiedziało się za dłuższą co i za krótszą :)))


sukienka szydełkowa


szydełkowa sukienka


Muszę przyznać, ze bardzo polubiłam te wiatraczki :)



Serwetka.
Potrzebna była mi niewielka serwetka w kolorze bordowym.
Wzięłam więc czółenka i zaczełam wymyślać.


Z tego wymyślania powstało takie coś -


 frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


itd. rząd po rządku, aż wyszła taka-


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


Pomimo że długie łuczki nie są zbyt praktyczne, to jednakzdecydowałam się na taki eksperyment, ponieważ mam już sporo serwetek dość gęstych, grzecznych, zapikotkowanych na cacy, delikatnych.


Zawsze to coś innego.


Serwetka jest z Aidy 15 i ma 28 cm średnicy.


Całkiem ładnie prezentuje się na mojej szafce nocnej (która jest w kolorze jasnego drewna).


Po zrobieniu serwetki narysowałam schemat. 


Łoj... o ileż trudniej rysować niż machać czółenkiem. Dłużej rysowałam ten schemat niż robiłam serwetkę.


Wprowadziłam do niego kilka poprawek i jutro wrzucę go na moją stronkę, jeśli więc ktoś będzie miał ochotę, to może skorzystać.


Po zrobieniu schematu powstała... kolejna serwetka :D Tym razem żółta.
Wzór ten sam z lekkimi modyfikacjami. Dodałam też troszkę pikotków, niepotrzebnie.


Druga rodziła się tak -


 frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


frywolitkowa serwetka


Żółta serwetka jest z Aidy 20 i ma 27 cm średnicy. 


Tutaj wrzucam tylko zajawkę schematu bez podanej ilości słupków. W pełnym rozmiarze będzie gdzie indziej a na blogu jutro go podlinkuję.


scheamt serwetki


serwetki


A co z ględzeniem na YT?


Ano rozgadałam się na temat moich problemów z cerą i jak sobie z tymi problemami radzę (raz lepiej raz gorzej). 
Miałam nie robić filmików tego rodzaju, ale jedna z czytelniczek blogowych namówiła mnie (po tym jak tutaj napisałam, ze nie będę opowiadała o urodzie skoro sama urody żadnej nie mam :)), żebym jednak co nieco opowiedziała, bo może komuś coś akurat pomoże.


I takim sposobem powstał TEN FILM. Długi :(  


 


Aha, te nieszczęsne kolczyki chabrowe są już u nowej właścicielki. Widziałam nawet fotki :)


Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz