Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

Zafrywolitkowana na całego :)

Dziękuję za komentarze i pozdrowienia :)


Święta się zbliżają a ja sobie słucham audiobooków i frywolitkuję.


Gwiazdki i śnieżynki spadają z czółenek jedna za drugą. 


 frywolitkowa gwiazdka


frywolitkowa gwiazdka


frywolitkowa śnieżynka


frywolitkowe gwiazdki


frywolitkowe gwiazdki


frywolitkowe gwiazdki


frywolitkowe gwiazdki


frywolitkowe gwiazdki


Większość gwiazdek robiłam z Aidy 20. Na zdjęciach jest też dziesięć większych gwiazdek z Aidy 10.


Fotki z ciemnymi pasami górą i dołem, to wina aparatu. Zepsuł się i właśnie jest w drodze do Warszawy do serwisu.


Schemat do tej gwiazdki zamieściłam TUTAJ


Poza gwiazdkami wymyśliłam też coś, co przypomina dzwoneczki :)


frywolitkowe dzwoneczki


frywolitkowy dzwonek


To tyle nowości. 


No... dobra... jeast jeszcze komunijny komplet.


Zdjęcia robiłam komórką, bo cyfrak się zepsuł.


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


Kolczyki, o których wcześniej zapomniałam :)


frywolitkowe kolczyki


Teraz daję odpocząć łapkom, bo strasznie je zmasakrowałam nitkami. 
Dość powiedzieć, że jednego dnia tak się zawzięłam, że machnęłam osiem gwiazdek. Do tej pory małego palca nie czuję :D


Życzeń jeszcze nie składam, bo mam nadzieję, że przed świętami jeszcze się odezwę.
Do miłego zobaczenia więc i wszystkich serdecznie pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz