Obserwatorzy

poniedziałek, 22 czerwca 2009

Wrrrrrrrrrrrrrrr....

Wyrrr, wyrrr i jeszcze raz wyrrrrrrrr i ogólnie wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....


Dostałam bojowe zadanie zrobienia spódnicy, długiej, szerokiej i na dodatek z pełnego koła. Spódnica ma być zrobiona wzorkiem, którym robiłam kiedyś bluzeczkę z futerkowym kołnierzem.


Otrzymałam 50dag Pearl w jasnym fiolecie, było wiadomo, że będzie jej za mało.


Zanim dostałam przesyłkę z kolejnymi dokupionymi 5 motkami Pearl miałam już taki kawał spódniory (fotka robocza, robótka jeszcze nie "uklepana")-


spódnica


Otworzyłam paczkę i... z "moimi" motkami zgadzała się tylko nazwa i numer koloru...


Odcień sporo ciemniejszy, włóczka jakby ciut grubsza, choć ilość metrów na wagę identyczna, do tego ta pierwsza jaśniejsza ma lekko połyskliwą nitkę a ta duga matowa za to miększa.


Niestety inna seria i takie tego skutki. Pierwsze motki były kupione ponoć dawno temu i teraz szukaj wiatru w polu.


peonia


peonia


Sprułam to co miałam już zrobione- prawie połowa spódniory była już za mną. Teraz muszę kombinować jak te odcienie ze sobą połączyć sensownie.


Próbuję w ten sposób, że te niby kliny widoczne na fotce robię co drugi jaśniejszy, co drugi ciemniejszy, w sumie wypadnie pięć jasnych i pięć ciemnych.


 


Sama nie wiem czy to będzie strawne...


W każdym razie taki układ powinien chyba optycznie wyszczuplać sylwetkę.


Szczerze powiem, że to łączenie odcieni jakoś mi się nie widziało ani w poziomie (dół jasny taki jak miałam zrobiony a góra ciemniejsza) ani w pionie tak jak robię teraz :(


Nie lubię takich wypadków przy pracy.


 


-----


Persjanka- dziękuję za przywrócenie do rzeczywistości :)


Już poprawiłam Peonię na Pearl. Z Peoni robiłam ostatnią sukieneczkę do chrztu. Od tego prucia mózg mi się chyba zlasował :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz