Obserwatorzy

czwartek, 14 lipca 2011

Latanie na mopie i taniec z igłą :)

Czy na mopie da się latać?


Spróbowałam, ale nawet wystartować nie dałam rady. Widocznie nie znam zaklęcia.


A szkoda :(


Wiedźma maranta w nowej bluzce próbuje ujeżdżać mopa (z braku podręcznej miotły).


 bluzka z kwiatowym kołnierzem


Czemu czerwone espadryle? Bo sznureczki- makramowe sznureczki- własnoręcznie do nich dorobiłam. W oryginale były białe tasiemki.


Chciałam więc na fotkach sprawdzić jak to wygląda.


Bluzka wykonana z mieszanki lnu. Etykieta włóczki w języku angielskim na etykiecie przystawiony stempel po polsku- widać, ze len, ale co więcej- nie wiem, bo wszystkie stemple rozmazane.
Po angielsku pełno jakichś cudów, ale składu brak :|


Chciałam zrobić tę bluzeczkę a nie miałam nic sensownego w domu poza tą włóczką ze starych zapasów.


W czasie roboty garściami wyrywałam z niej śmieci, gdybym tego nie zrobiłą, to zamiast bluzki powstała by włosienica :)


Druty- 3,5mm, szydełko- 2,5mm i... prawie cały dzień walki z igłą.


Nie lubię bawić się igłami, ale w tym wypadku nie miałam wyjścia.


Wszystkie te kwiatki, listki- czyli szydełkowe elementy należało przyczepić do siatkowego kołnierza.


Niestety nie miałam tak dużego kawałka styropianu, więc męczyłam się z płytą paździerzową 70x70cm. 


Z bluzeczki jestem średnio zadowolona. Kołnierz fajny, dół mogłam zrobić po swojemu :(


Wzorek dołu na fotkach słabo widoczny, prawie wcale.


kołnierz



bluzka


bluzka



bluzka



bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


bluzka


 Maranta w chwastach, maranta całująca się ze świerkiem, maranta zaczepiająca przydrożnego kota itd... myślę, że macie dosyć :)


Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze. Mama nadal ma problem z tym okiem :(


Ja też się czuję do bani, żeby dzisiejszą sesję wśród chwastów zrobić, musiałam łyknąć coś przeciwbólowego...


... ale mam czerwone espadrylki wielce energetyczne :)))


muszę tylko uważać, zeby z moimi zawrotami nie połamać sobie odnóży w nich :S 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz