Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2011

Rozfrywolicona i szalona :)))

Tak jak w tytule - frywolitki :)


Jednak takie zwariowane, w większości wymyślane.


 


Na początek troszkę grzeczniejszy czarny komplecik (mocno musiałam czerń rozjaśnić, żeby wzór się uwidocznił)-


 


frywolitka 


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


Krzyżyk, który powstał przypadkiem, ot, chciałam pozbyć się resztek nici z czółenek -


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


 


Dziwaczny wisior, też powstał przypadkiem, bez pomysłu, ot tak - plątałam, jak mnie czółenka za nos wodziły :)


 


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


Obróżka, czy cuś... oczywiście - wykańczanie resztek nici :)


biżuteria frywolitkowa 


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa 


biżuteria frywolitkowa


Bransoletka i wisiorek 3D.


Po raz pierwszy robiłam grubaska całkowicie w czerwieniach :))


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


Przesadyzm do kwadratu -


 biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


Ot, takie, nie wiem co - do kasacji -


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


Nawet tego niby liścia nie próbowałam prasować. Tak, to miał być listek, taki pomysł..., no... 


Teraz sama nie wiem jak się określić, ale to już koraliko-obłęd :)


Widać, że robione bez planu, ładny środek- kółko wokół centralnego koralika, na samym końcu popsułam, bo skoro na łuczkach od koralików aż kapie, to mi przyczło do głowy i środek zakoralikować na amen, no i górą już na gotowcu, dorobiłam łuczki z koralikami. Wyszło koślawo- chyba odetnę.


 biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


 


Teraz chyba wszyscy zgodnym chórem zaśpiewacie mi tak -



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz