Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Same kolczyki, no prawie :)

Komentarze przemiłe, dziękuję pięknie. 


Żeby nie zapomnieć, zacznę od namiarów na schemat, o który prosiła Selene


KLIK 1 
KLIK 2


Robótek malutko powstało, w sumie to wyłącznie kolczyki, ale za to balkon i okno i drzwi zdrapane i pomalowane.


Teraz trzeci dzień walczę z zapaleniem spojówek, nie wiem, może opary farby olejnej, może rozpuszczalnika, a może czymś sobie ślipia zatarłam.


Balkon prawie odrapany (tuż przed finiszem) wyglądał tak -


balkon


Po pracy chciałam sobie chwilkę odpocząć, wyniosłam leżaczek i wróciłam na chwilę do domu po robótkę.


Niestety, w tym czasie na leżaczku...
... no znaczy, po powrocie na balkon zastałam na leżaku futrzany napis access denied!


balkon i kizia


Chyba się oflaguję i głodówkę rozpocznę :( Pod drzwiami wyjściowymi mam często tak-


koty


Wracając do kolczyków -


kolczyki


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


kolczyki frywolitkowe


i jeszcze zawieszka dorobiona do kompletu, który pokazywałam w poprzednim wpisie :)


zawieszka, naszyjnik


 


A teraz praca mojej Mamy, obraz dość spory, haft krzyżykowy. Miałam problem ze zdjęciem, bo w szybie odbija się  cały świat. Na dodatek obok stoi przeszklona biblioteczka, więc powstają dziwne refleksy świetlne :(


haft krzyżykowy


obraz Matka Boska


obraz xxx


obraz krzyżykowy


 


Na Maranciakach zapraszamy do zabawy, tym razem wymianka na pożegnanie lata.


Szczegóły można znaleźć TUTAJ


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz