Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

Debiut - torebka komunijna

Dzisiaj zasypię kochanych oglądaczy bielą. Tak się złożyło. 
W maju dzieci przystąpią do pierwszej Komunii św. więc siedzę i plączę kwiatuszki na wianki.


Jednak nie tylko wianki i ozdoby na świecę powstają. Wczoraj skończyłam swoją debiutancką torebeczkę komunijną :)


Dzisiaj wraz z wianuszkiem poleciała do nowej właścicielki. Mam nadzieję, że się spodoba.


Również dzisiaj wysłałam do naszej BEAN wygrane kolczyki (jakie - pokażę w kolejnym wpisie, żeby nie spalić niespodzianki). Wybacz Beatko, że dopiero dzisiaj, ale chciałam za jednym zamachem wysłać wszystko co mam do wysłania a strasznie z tą torebką komunijną się guzdrałam :( Jutro już powinien listonosz do Ciebie zapukać.


Torebka - woreczek powstawała bez jakiegoś schematu, robiłam tak jak mnie czółenko prowadziło :)


Nie jest to trudna robótka, ale sporo dłubania i nie ukrywam, że po ostatnim czółenkowym maratonie bolą mnie łapy.


Postanowiłam kilka dni odpocząć od czółenka, ale... dziś rano na Facebooku czekała na mnie prośba o ... zrobienie kolejnej torebki, więc... plączę :)))


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


torebka komunijna


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


wianuszek ozdoba na świecę


Teraz coś inneo, choć kolor ten sam :)


Frywolitkowy komplet ślubny-


komplet ślubny frywolitka bransoletka kolczyki


komplet ślubny frywolitka bransoletka kolczyki


komplet ślubny frywolitka bransoletka kolczyki


 


Po takiej dawce bieli z przyjemnością robiłam kolczyki dla Beatki :)


A teraz zmykam do plątania kolejnej torebeczki - woreczka.


Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz