Obserwatorzy

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Komunijnie, ślubnie

Dawno się na blogu nie odzywałam. Ostatnio przeżywam dość trudny okres. Osoby śledzące moje wpisy na Facebooku wiedzą co nieco o tych kłopotach.


Dziękuję wszystkim, którzy wspierają modlitwą i dobrym słowem.


Tak to już w tym życiu się układa, że nigdy nie można być pewnym tego co się zdarzy jutro czy nawet za chwilkę.


Mam nadzieję, że już będzie z górki. Dzisiaj tylko mój organizm zaprotestował i domaga się jakiegoś zresetowania. Czuję się zamulona i co chwilę podsypiam. To chyba reakcja na stres związany z nagłą chorobą Mamy.


Na robótkowym polu całkowicie biało, no może z małym akcentem ecru. 


Wiadomo, gdy nadchodzi czas gdy dzieciaczki mają przystąpić do Pierwszej Komunii Św., to u mnie zaczynają królować wianuszki i różne inne dodatki komunijne. 


A ja sobie z rozrzewnieniem przypominam czas, gdy sama szłam do Pierwszej Komunii.


Dawne czasy, fajne czasy, dziwne czasy...


Tak wyglądałam :)


komunia


No dobrze, teraz będę zanudzać dobrze znanymi wianuszkami, torebeczkami itp. 
Wszystko frywolitkowe.


Pierwszy powstał wianuszek


wianek komunijny 


wianek komunijny


wianek komunijny


wianek komunijny


Kolejny był komplecik - torebka, stroik na gromnicę, wianuszek, spinki


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


Kolejny komplet prawie taki sam (torebka, wianuszek i kolczyki), ale zaskoczę Was kolorem. Komplecik jest w kolorze ecru i pojechał bardzo daleko, bo aż na Teneryfę.


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


Dla porównania kolorów dwa wianuszki -


frywolitkowy komplet komunijny


Kolejny wianek bardzo delikatny, ozdoba z tyłu skromniejsza -


wianek komunijny


wianek komunijny


Kolejny komplet - torebka, ozdoba na świecę i wsuwki


frywolitkowy komplet komunijny


Na koniec malutki wianuszek na koczek i ozdoba na świecę


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


frywolitkowy komplet komunijny


Jeszcze tylko drobiazgi ślubne i znikam na dzisiaj :)


biżuteria ślubna


biżuteria ślubna


biżuteria ślubna


Dzisiaj odpoczywam, nie dałam rady nawet myśleć o robótkach przez cały dzień.


Pozdrawiam wszystkich wiosennie i do kolejnego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz