Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Święta, święta, święta...

Piękne dni nastały, młoda zieleń dookoła, drzewa pokryte kwiatuszkami do tego zbliżające się święta zakurczakowane i machające zajęczymi uszyskami :)


Już jutro a może raczej dzisiejszej nocy zawołamy Alleluja, Chrystus Zmartwychwstał!!!


Niech się schowają wszelkie problemy, choróbska itp.
Niech wiara w życie wieczne, którą rodzi w nas Zmartwychwstanie Jezusa, niech ta wiara odbierze znaczenie wszelkim troskom doczesnym.


Trudne to jest, bo wiara malusieńka, mniejsza od ziarnka gorczycy. Ani drzewa z korzeniami moją maluśką wiarą nie wyrwę ani góry nie zdołam przesunąć... 


Życzę wszystkim Świąt pogodnych, rodzinnych, radosnych, błogosławionych. Życzę wiary choćby takiej na miarę ziarnka gorczycy i nadziei życzę i miłości. 


zmartwychwstanie


Robótkowo nic nowego. Wianki, biżuteria :)


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


wianek frywolitkowy


wianek frywolitkowy


wianek frywolitkowy


Marzy mi się jakiś inny wianuszek np. z dwoma "tasiemkami" z tyłu, albo z zielonymi listeczkami albo ala diademik - z tyłu bez ozdób ale z lekko rozbudowanym przodem.


Jednak ciągle jestem proszona o powtórki i nie mam szans się powyżywać :)))


Zaczęta sukienka z elementów świrniętych spiralnie - leży odłogiem :(


Może kojarzycie o jakiej kiecce mówię? W oryginale jest góra biała a dół czarny. U mnie będzie żółto-czarna.


W oryginale elementy są chyba zszywane, ja łączę je półsłupkami w ostatnich okrążeniach i fajnie wychodzi.


No nic macham do Was skrzydełkami kurczaczków i uszyskami zajączków i zajęczym ogonkiem i baziami i szykuję sikawkę strażacką na poniedziałek :P


U nas na Kaszubach, to raczej nie sikawkę a rózgi, żeby po nogach wysmagać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz