Obserwatorzy

sobota, 18 kwietnia 2009

Biało, zielono...

Obijam się na całego ;)


Nawiązując do tytułu- biało-


Komplecik ślubny, tym razem tylko bransoletka i kolczyki i nie do końca białe, bo nici ecru a koraliki staro-złote-


kolczyki i bransoletka frywolitkowe


kolczyki i bransoletka frywolitkowe


kolczyki i bransoletka frywolitkowe


Wzór dobrze znany, robiłam już nim sporo kompletów głównie w beżu.


Wzorek, to fragment małej serwetki- gwiazdeczki, do biżuterii jako pierwsza zastosowała go Renulek, w troszkę innej formie niż ja.


Kolczyki wymyślone przeze mnie, jednak na coś takiego z pewnością nie jeden wpadł, bo ot... zwyczajna rozetka ;)


Starsze rzeczy robione tym wzorkiem-


najpierw moja całkowita modyfikacja


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


ten jest ze Swarovskim


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


komplet frywolitkowy


Białe mam jeszcze z innej dziedziny, idzie mi bardzo powoluśku, ale jednak idzie...


Plecy mam gotowe i kawałek przodu-


Plecy wyglądają tak-


sweterek


sweterek


 Kto zgadnie jaki model robię???


A teraz odnośnie zielono :)


Bawiłam się dziś w ogrodniczkę i kilka mniejszych roślinek przesadzałam, za większe się nie wzięłam, bo siły brakuje- muszą poczekać.


Zrobiłam też eksperyment, wynikający z wyciekającego miejsca na doniczki w mojej sypialni- 37 doniczek, to delikatnie mówiąc... no lepiej nic nie mówić :P


Sześć doniczek z różnymi rodzajami anturium wybebeszyłam i zrobiłam z tego trzy większe donice- połączyłam po dwa różne na jedną doniczkę :)


Czerwony poszedł do doniczki razem z białym w czerwone kropki, inny gatunek czerwonego razem z żółtym i czerwono-zielony razem z łososiowym.


Mam nadzieję, ze się nie pokłócą ;)


Teraz prezentuję kilka kalatei malutkich-


kalatea


kalatea


kalatea


Tak, wiem, mam fiksum dyrdum... z przerzutką... w te i we wte :)))


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz