Obserwatorzy

niedziela, 5 kwietnia 2009

Nadrabiam zaległości

Oj, strasznie zaniedbałam blogaska, strasznie.


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, dziękuję za troskę o moje szwankujące zdrowie- faktycznie w głównej mierze to było przyczyną mojego milczenia ostatnio.


 Dziękuję Skrzacikowi- magbod za przyznanie mi kolejnego wyróżnienia Kreativ Blogger Award.
Póki co nie mam pomysłu kogo mam wyróżnić, wybór jest tak duży, że powinnam przyznać wyróżnienie prawie wszystkim blogom, na które zaglądam :)


 Teraz małe podsumowanie mojej ostatniej działalności, w sumie mogłabym w tym miejscu napisać tylko jedno słowo- frywolitki... i wszytsko jasne...


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


To oczywiście również powtórka, koraliki robiłam z modeliny ;)


biżuteria frywolitkowa


i to również powtórka, podobnie jak i prawie cała reszta :(


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


biżuteria frywolitkowa


i po raz kolejny aplikacja, tym razem jeszcze przed prasowaniem i nie na szyi tylko tak "luzem" rzucona jako dowód, że jednak nie leniuchowałam i cały czas coś dłubałam ;)


biżuteria frywolitkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz