Obserwatorzy

sobota, 11 września 2010

Forum cd.

Najświeższe wiadomości z placu boju.


Wczoraj tuż przed 22.00 dostałam maila- treść krótka, ale pocieszająca


"Serwer jest juz online!"


Sprawdziła- faktycznie dostęp przez FTP do serwera już był, jednak maranciaki.pl jeszcze się w przeglądarce nie pojawiły.


Napisałam i dostałam odpowiedź-


"Odswieza sie dnsy i ruszy :)"


Z mojej strony czas odświeżania DNS-ów, to stan samouwielbienia serwera.


Nie wiem, co w tej chwili widzicie po wejściu na maranciaki.pl , ale ja widzę czarujący napis- Apache is functioning normally, który świadczy o tym, że nasz serwer Apache ma się dobrze.


Napisałam dziś rano kolejnego maila, żeby przekazali Apache'owi, że jest cacy i też się cieszę, że on się cieszy, ale, żeby już z tego samouwielbienia wyszedł.


Mam nadzieję, że niedługo forum się pokaże i że będzie pracowało dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz