Obserwatorzy

wtorek, 7 września 2010

Znowu forum- to nie była awaria...

Przepraszam wszystkich, którzy się denerwowali i czekali na jakąś informację odnośnie braku dostępu do forum.


Parę słów rano naskrobałam, ale w głupim miejscu- w komentarzu do ostatniego wpisu, przez to mało kto tę notkę zauważył.


Nie dodawałam nowego wpisu, bo czekałam na jakieś konkretne informacje- nie miałam pojęcia co się dzieje z serwerem.


Dopiero przed chwilą, po kolejnym telefonie sprawa się wyjaśniła...


Forum już działa- co było przyczyną jego braku zainteresowani znajdą na forum Tutaj


----------------------


Ledwie napisałam posta na forum i tę notatkę tutaj dodała a forum znowu padło. Dzwoniłam- wszystko ok, ale "chyba serwer się zawiesił, zaraz sprawdzimy..."


... za chwile to ja się zawieszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz