Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2008

Kwiatkowy kwiatuszek

 Wpadł mi do głowy pomysł na frywolitkowego kwiatka z kwiatuszków.
Wzorek o tyle ciekawy, że można plątać dowolnej wielkości kwiatuszkowego kwiatka przechodząc do kolejnych okrążeń bez odrywania nitki.
Ja zrobiłam tylko jedno okrążenie i zakończyłam łuczkami z pikotkami.
W ten oto sposób powstał dyndołek, do którego wydumałam ozdobny łańcuszek...

Wymyślony, wyplątany, dopieszczony i oto jest :)

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowyślubny kompet frywolitkowy

Troszkę podobny w stylu do dwóch poprzednich-

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

oraz

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

ślubny kompet frywolitkowy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz