Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2008

Moja nowa pasja


 Wyginanie, skręcanie... to moja nowa pasja.

Tak się znęcam od niecałego miesiąca...

a nad czym się tak znęcam???

Otóż nad drutem ;)

Na początku wyciągnęłam kawałek posrebrzanego drutu, kawałek srebrnego- kiedyś kupiłam po troszku tych drucików, leżały i czekały nie wiedzieć na co.

Pierwszą rzeczą, którą zmajstrowałam były kolczyki.

Bardzo nieudolne- wiadomo- pierwsze śliwki, robaczywki :)

Tak to wygląda na fotkach-

wire wrapping kolczyki

wire wrapping kolczyki

Kolczyki skończyłam, zabawa mnie wciągnęła, powstał tylko jeden maleńki problem- pozbyłam się prawie całkiem skromnych drucianych zapasów.

Biadoliłam, marudziłam, straszyłam, ze pozrywam druty wysokiego napięcia, które nad moją chałupką lecą... w końcu tata nie wytrzymał, poszedł so szopy i przyniósł drut miedziany nawojowy do silników.

Drut stareńki, miejscami obłażący, co widać na fotkach, jednak do nauki super!!!

Powstało kolejno, to co widać na poniższych fotkach. Więcej zdjęć w moich galeriach.

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnikwire wrapping naszyjnikwire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping naszyjnik

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping broszka

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping pierścionek

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszkawire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

wire wrapping zawieszka

W tym momencie nadeszła dostawa nowego drutu

wire wrapping zawieszka

wire wrapping kolczyki

wire wrapping kolczyki

wire wrapping kolczyki

wire wrapping kolczyki

wire wrapping kolczyki

i to by było na tyle... więcej grzechów nie pamiętam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz