Obserwatorzy

wtorek, 20 stycznia 2009

Wyróżniam...

Oj..., oj... miało być na drugi dzień a ja wśród tych czółenek i koralików o Bożym świecie zapomniałam :(

Już się poprawiam i podaję listę blogów, które postanowiłam wyróżnić-

Świat Urszuli

Łaciato mi...

Cała ja...

Blog anais

Na poddaszu

Moje meble - nocami dłubane

My scrap world

Wszystkie te blogi tworzone przez ludzi z pasją z przyjemnością odwiedziłam, będę nadal odwiedzać i do odwiedzania zachęcam :)

Gratuluję a wszystko, co o tym wyróznieniu wiedzieć należy przekazałam w poprzednim wpisie ;)

Teraz zmykam do dalszego plątania.

Nie mam czego pokazywać, bo niby toto nowe, ale przecież już znane :(

frywolitka kolia

frywolitka wisior

Zmykam do czółenek, bo wołają.

Poza tym zostałam pozbawiona myszy przez moją kotę- zamiast myszy leży koło mnie kawał kociszona i mruczy (mysza pod Kizią gdzieś skulona o ile całkiem nie została wyciepnięta za biurko...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz