Obserwatorzy

wtorek, 25 listopada 2008

Frywolne drobiazgi

Za oknem biało, pięknie jest, szkoda tylko, że te pory roku tak szybko uciekają.
Czas pędzi jak oszalały a my razem z nim. Dokąd???


Dziś mam nastrój minorowy, na pocieszenie zrobiłam sobie dwie frywolne plątaneczki.
Nic nowego- same powtórki. Jednak na blogu nie pokazywałam jeszcze gwiazdeczek, więc czemu miałabym ich teraz nie pokazać.


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


Ta druga gwiazdka powstała z bawełny z metaliczną nitką- Rexor biało- srebrny. Niestety na fotce nie widać zupełnie srebrnego połysku.


Nici są śliczne, ale do plątania frywolitek za bardzo się nie nadają- choć obchodziłam się z nimi jak z jajkiem, to i tak aż pięć razy zerwała się metaliczna srebrna nitka, aby dobrnąć do końca musiałam plątać bardzo luźniutkie supełki.


Jednak efekt jest całkiem całkiem, niestety fotka tego nie oddaje :(


Skoro już jestem przy gwiazdkach, to wrzucę też starsze plątanki (wzory pochodzą z różnych źródeł, niektóre moje, niektóre "zdobyczne", prawie wszystkie mniej lub bardziej modyfikowane, kilka gwiazdek na podstawie wzorów J. Stawasza- też nie są to wierne odwzorowania).


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


gwiazdka frywolitkowa


Niektóre gwiazdki, to moje pierwsze frywolitkowe próbki- widać jak bardzo były nieudolne :)


Świątecznie się zrobiło, więc niech wskoczą tutaj też aniołki, robiłam na podstawie znalezionych gdzieś w czeluściach netu, również różnią się od pierwowzorów.


Autorką wzoru anioła dwuskrzydłego jest - lady_ann6


frywolitkowy anioł


frywolitkowy anioł


frywolitkowy anioł


frywolitkowy anioł


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz