Obserwatorzy

poniedziałek, 24 listopada 2008

Motylek- co, jak, gdzie

Ponieważ mam sporo pytań dotyczących wykonania tej bluzki, to tak pokrótce napiszę jak rozmieszczałam elementy.

Element podstawowy tej bluzki to trójkąt-

schemat

bluzka motyl

bluzka motyl

bluzka motyl

bluzka motyl

Na pierwszej fotce zaznaczyłam rzędy bluzki.

Rękawy zrobiłam lekko rozszerzane.

Uwaga!!!

Dopiero na fotce zauważyłam, że zrobiłam błąd przy prawym rękawie- brakuje dołem elementu.

Rękaw lewy jest w porządku.

Czeka mnie poprawka, wrrrr....

Niżej zaznaczyłam ten błąd.

bluzka motyl

Elementy zaznaczone nr 1. na fotce - górna część dekoltu- zrobiłam jako kwadraty.

Zbliżenie

bluzka motyl

Elementy zaznaczone numerem 2. to zwyczajne trójkąty złożone na pół ;)

Bluzkę robiłam od dołu łącząc elementy rzędami dookoła.

Elementy zaznaczone nr 3. - góra rękawa - robiłam jako połówki trójkątów (skreśliłam to czego z trójkątów się pozbyłam w tym wypadku)

bluzka motyl

bluzka motyl

Elementy 4 i 5 dodałam w celu rozszerzenia rękawów dołem. Element 4. to dodatkowy trójkąt a element 5. to kwadrat.

zbliżenie-

bluzka motyl

Na tym zbliżeniu tuż koło zakreślonego kwadrata po obu bokach są te trójkąty, których w rękawie prawym nie zrobiłam

Zaraz biorę się za poprawianie tego "walniętego" rękawa i dorobię jeszcze jeden rząd elementów dołem, tak jak radziła dagny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz