Obserwatorzy

niedziela, 23 listopada 2008

Naszyjnik frywolitkowy- czarnuszek

Wzór bardzo popularny, robiłam go już w różnych kolorach z różnymi dodatkami.
Jednak jeszcze nigdy nie zastosowałam w miejsce tradycyjnego zapięcia takiego patentu, który widać na fotkach :)

Osoba, dla której powstał ten czarnuszek chciała żeby był on zawiązywany na frywolitkowe sznureczki. Sznureczki miały mieć długość 6 cm, ja zrobiłam o centymetr dłuższe.

Jestem bardzo ciekawa jak ten patent się sprawdzi.
Starałam się robić sznureczki troszkę luźniej niż zazwyczaj, żeby nie było problemów z wiązaniem.

frywolitkowy naszyjnik

frywolitkowy naszyjnik

frywolitkowy naszyjnik

Kilka starszych rzeczy robionych tym wzorkiem-

frywolitkowy naszyjnik

w bransoletce ten sam wzór robiony podwójnie

frywolitka tatting

obróżka z bransoletką plus kolczyki

frywolitka tatting

Dwa naszyjniki- ten po lewej robiony Aidą 20-tką a ten po prawej 10-tką, widać różnicę :)

frywolitka tatting

frywolitka tatting

komplet z sieczką ametystu

frywolitka tatting

frywolitka tatting

frywolitka tatting

frywolitka tatting

To tylko kilka wybranych, ten wzór jest bardzo lubiany, wiec nawet nie potrafię zliczyć ile razy i w jakich wariantach go plątałam ;)

Jakby nie było- wiązanie na sznureczek to mój debiut :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz