Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Drut, żyłka, nitka i ko..., ko..., ko... ;)

Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze :)


Nadal mnie trzyma i puścić nie chce :(


Dzisiaj troszkę powyginałam drucików. Efekt nie jest taki, jaki bym chciała osiągnąć. 


 Chyba wyszłam z wprawy, jakoś mi nie szła ta robota, cały czas odczuwałam brak trzeciej ręki.


Bransoletka nie jest zła, jednak jest za mało dopieszczona.


bransoletka wirewrapping


bransoletka wirewrapping


bransoletka wirewrapping


bransoletka


bransoletka


bransoletka


bransoletka


Kolejna bransoletka i zawieszka. Tym razem koraliki łączone żyłką.


Komplecik asymetryczny.


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


Na koniec komplet -  również bransoletka, ale z kolczykami. Ecru i biel. Wąż koralikowy szydełkowy. Kolczyki wachlarzykowe wg weraph, jednak nadal robione moim sposobem :)


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


biżuteria z koralików


Biżuterię z koralików robi się zdecydowanie łatwiej i o wiele szybciej niż frywolitki 3D.


Wirewrapping lubię, ale brak mi wprawy, może odpowiedniejszych narzędzi niż te, które mam. Dziś złamałam sobie dwa pazury :)))


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do miłego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz