Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

Ko... ko... ko... raliki ;)

Jak się wyleczę z tego uzależnienia koralikowego, to dam znać, w tej chwili nadal mnie trzyma, więc siłą rzeczy nie mam nic innego do pokazania poza koralikami :(


 


Pięknie dziękuję za wpisy w komentarzach, cieszę się, że macie cierpliwość do tego mojego nowego nałogu ;)


Co zmajstrowałam tym razem?


Noooo, to -


bransoletka koralikowa


bransoletka koralikowa


biżuteria z koralików


biżuteria koralikowa


kolczyki


kolczyki z koralików


Powyższe kolczyki, to kolejne wachlarzyki wg pomysłu weraph :)


naszyjnik


naszyjnik


naszyjnik


 


 


 naszyjnik


 naszyjnik


naszyjnik


naszyjnik


Jak widać powyższy naszyjnik jest robiony inną metodą. Metodą sznurów tureckich, jednak troszkę inaczej nabierałam koraliki w pętlach :)


naszyjnik


Na koniec mała powtórka :)


 kolczyki

Lubię robić sopelkowe kolczyki.


Ale dzisiaj blox jest wkurzający. Podczas pisania tego, co tutaj widzicie, sześć razy wywaliło komunikat - połączenie przerwane przez serwer.


Enter też fajnie dzisiaj w tym edytorze działa, jak go wcisnę, to mnie przerzuca na sam początek wpisu :)


Na szczęście enter łącznie z shiftem jeszcze  działają poprawnie.


Chciałam jeszcze coś napisać, ale może jutro, bo dziś mi cierpliwości nie starcza :S


Miłego wieczorku życzę i zmykam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz